اخبار موبایل ایران و جهان

اخبارIT
  • ۰
  • ۰

   

موبنا - خدمات دیتای" نقطه به نقطه "( PTP) و یک نقطه به چند نقطه (PTMP) بین استانی مشترکان تعدادی از بانک‌ها، موسسات و سازمان‌ها روز چهارشنبه ۱۵ بهمن از ساعت ۲۲ به مدت ۱۲ ساعت دچار اختلال خواهد شد.

به گزارش موبنا به نقل از مخابرات ایران، خدمات دیتای" نقطه به نقطه "( PTP) و یک نقطه به چند نقطه (PTMP) بین استانی مشترکان تعدادی از بانک‌ها، موسسات و سازمان‌ها روز چهارشنبه 15 بهمن از ساعت 22 به مدت 12 ساعت دچار اختلال خواهد شد.
با هماهنگی این شرکت و مسئولان بانک‌ها و سایر ارگان‌های دولتی ذی‌ربط، زمان قطع شبکه در بخش ارتباطات بانکی بین استانی به منظور جابه‌جایی تجهیزات تعیین و اعلام شده است.
بانک‌ها و موسساتی که در این طرح هستند عبارتند از بانک‌های انصار، سینا، کشاورزی، صادرات، صنعت و معدن، سامان، رفاه، توسعه صادرات، سپه، کارآفرین، رفاه کارگران، ملت، صندوق قرض الحسنه بسیجیان (مهر اقتصاد) و موسسات تجارت الکترونیک پارسیان، سازمان بورس، قاسم ایران و پژواک.

منبع : موبنا(www.mobna.com)

  • ۹۳/۱۱/۱۵
  • فرامرز زرین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی