اخبار موبایل ایران و جهان

اخبارIT
  • ۰
  • ۰
   

موبنا- شایع شده که مایکروسافت قصد دارد امسال همه گوشی‌های سری لومیا را با جدیدترین پردازنده خود راهی بازار کند.

به گزارش اخبار خارجی موبنا، مایکروسافت ظاهرا در صدد است در طول سال جاری اقدام به عرضه گوشی‌های جدید لومیا مجهز به پردازشگر‌ اسنپدراگون ۸۱۰ کند. اسنپدراگون 810 نسل جدیدی از پردازشگرهای کوالکام، یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان پردازشگرهای گوشی‌های هوشمند است که در سال جاری میلادی مورد استفاده چند شرکت صاحب نام دیگر هم قرار خواهد گرفت.
گزارش شده که مایکروسافت و کوالکام در حال همکاری طولانی مدت به منظور توسعه چشم‌انداز تجارت و تجربه سرگرمی در گوشی‌های هوشمند لومیا بر پایه سیستم عامل ویندوز‌فون هستند.
کوالکامشرکت فناوری و تجهیزات ارتباطی و مخابراتی آمریکایی است، که در ماه ژوئیه ۱۹۸۵ در سن دیگو، ایالات متحده آمریکا تاسیس شد و دفتر مرکزی آن نیز در این شهر است.
این شرکت با مشارکت فرانکین آنتنیو، آدلیا کافمن، اندرو کوهن، کلین گلیهوسن، ایروان جاکوبز و اندرو وتربی تاسیس شده است. ایده آن نخستین بار در خانه دکتر ایروان جاکوبز مطرح گردید. هدف آنها این بود که بتوانند ارتباطاتی با کیفیت را، عرضه نمایند و طرحشان را در صنعت ارتباطات از راه دور، به عنوان قصه یک استارت‌آپ موفق نمایان سازند و بدین ترتیب بود، که کوالکام متولد شد. در حال حاضر شرکت کوالکام، دارای ۱۵۷ شعبه، در کشورهای مختلف جهان است.

منبع : موبنا(www.mobna.com)

  • ۹۳/۱۱/۱۵
  • فرامرز زرین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی