اخبار موبایل ایران و جهان

اخبارIT
  • ۰
  • ۰

موبنا- لنوو که هم اکنون شرکت موتورولا را در اختیار خود درآورده، انتظار دارد در طول سال 2015 با رشد 18 درصدی همراه شود.

به گزارش اخبار خارجی موبنا، گوگل موتورولا را چند سال پیش خرید، اما سال گذشته دوباره موتورولا را با قیمت 2.91 میلیارد دلار به لنوو فروخت.
بر این اساس لنوو به آینده موتورولا امیدوار است و انتظار دارد تا ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده به سود دهی برسد.
در صورتی که آمار مربوط به فروش گوشی‌های‌هوشمند موتورولا را نیز روی آمار لنوو محاسبه کنیم، لنوو تبدیل به سومین کمپانی تولیدکننده گوشی‌های‌هوشمند در جهان می‌شود. براساس آمار منتشر شده، میزان تولید گوشی‌های‌هوشمند توسط موتورولا در سال ۲۰۱۴ میلادی ۱۱۸ درصد رشد کرده است. تجارت گوشی‌های‌هوشمند موتورولا در سال گذشته میلادی درآمدی 1.9 میلیارد دلاری را نصیب لنوو کرده است. لنوو معتقد است موتورولا در طول ۴ تا ۶ فصل مالی به سوددهی خواهد رسید.
موتورولا سال گذشته حدود ۱۰ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند روانه بازار کرد.
لنوو شرکت رایانه‌ای چینی و چندملیتی است، که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست. دفاتر مرکزی شرکت لنوو در شهرهای پکن و موریزویلِ کارولینای شمالی قرار دارند. این شرکت با نام اصلی «لِجند» (Legend) در سال ۱۹۸۴ توسط لیو شوانژی در شهر پکن تاسیس شد و در سال ۱۹۹۳ با پیشی گرفتن از دو شرکت اِی‌اِس‌تی و کامپک به بزرگترین تولیدکننده داخلی رایانه در چین تبدیل گشت. شرکت لجند به سال ۱۹۹۹ به مقام بزرگترین فروشنده رایانه شخصی در منطقه آسیا-اقیانوسیه (به غیر از کشور ژاپن) دست یافت و به منظور نوآوری در تولید رایانه و تامین نیازهای مشتریان خود، اقدام به ایجاد چند مرکز تحقیق و توسعه کرد.

منبع : موبنا(www.mobna.com)

  • ۹۳/۱۱/۱۵
  • فرامرز زرین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی